خیلی وقت میشه از آن روزها می گذرد... حالا تو نمیدونم کجایی ولی با همه ی دردها که هنوز قلبم را می فشارد دعایم بدرقه راهت...روزهای سختی دارم می گذرانم این یک سال جایی کسی خیلی اذیتم کرد گاهی فکر می کنم شاید تو دعا کردی... ولی نه ، تو حتی چون مرا نخواستی ولی ... راستی به تو حق می دهم که از من گذشتی ... امیدوارم به آنچه می خواستی رسیده باشی ...
فقط برای تو می نویسم...ما را در سایت فقط برای تو می نویسم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 42